Martin Kotas

Diagonální šrafy

geometrie
110 × 120 cm (š×v)
originál
Barevný designový obraz na plátně s náznem Diagonální šrafy. Jedná se o akrylovou malba na kvalitní lněném plátně se závěrečným matným UV lak. Signováno zadní strana malby.

Obraz je možné instalovat jak horizontálně, tak vertikálně.

Martin Kotas (*1985) studoval v ateliéru Malba III brněnské FAVU

Jako malíř se věnuje lineární geometrické abstrakci a lettrismu. V poslední době jsou to především minimalistické kompozice studující základní tvary kruhu a čtverce. Při rozkladu geometrických prvků vznikají nečekané, ale předem tušené obrazce. Hlavním tématem Martinovi tvorby je hledání zlatého řezu, který je v umění a fotografii pokládán za ideální proporci mezi různými délkami. Estetizaci geometrických tvarosloví ovlivňuje často i formát obrazu, kde jednotlivé souvislosti divák nalezne jak při vertikálním, tak horizontálním otočení plátna. U kruhových obrazů autor vychází ze symbolismu, duchovní podstaty a cyklicky se opakujících dějů - nekonečna.

Dílem
můžete pohybovat
po stěně.

Nahrejte si svůj interiér ve 3 krocích :)

1.

2.

3.

Nahrejte :)

Striped Veil

110 x 80 cm

Diagonální šrafy

110 x 120 cm

Linie na modré

140 x 110 cm

Kruh na modre

120 x 120 cm

Lockhead

180 x 110 cm
KRUH IV
P
rodáno

KRUH IV

150 x 150 cm

Prodáno

Fragmentace modré

150 x 150 cm

Defragmentace modré

150 x 150 cm

QTEUM

110 x 180 cm

RED SCULPTURE

110 x 180 cm
SCULPTURE
P
rodáno

SCULPTURE

110 x 180 cm

Prodáno

Pohyb IV

40 x 60 cm

Martin Kotas


Martin Kotas (*1985) studoval v ateliéru Malba III brněnské FaVUT pod vedením Petra Kvíčaly a Břetislava Malého.

Martin se věnuje lineární geometrické abstrakci a lettrismu. V poslední době jsou to především minimalistické kompozice studující základní tvary kruhu a čtverce. Hlavním tématem tvorby je hledání zlatého řezu, který je v umění a fotografii pokládán za ideální proporci mezi různými délkami. Estetizaci geometrických tvarosloví ovlivňuje často i formát obrazu, kde jednotlivé souvislosti divák nalezne jak při vertikálním, tak horizontálním otočení plátna. Při rozkladu geometrických prvků kruhu a čtverce vznikají předem nečekané, ale tušené obrazce. U kruhových obrazů autor vychází ze symbolismu, duchovní podstaty a cyklicky se opakujících dějů - nekonečna.

www autora

 

PRODEJNÍ GALERIE
SOCHAŘSKÁ DÍLNA
ATELIÉR

pod jednou střechou